interaktiivne mäng loomaaias

Interaktiivne orienteerumismäng Tallinna Loomaaias 6.-8. klassidele

8. juunil kutsus võõrkeelte õppetool õpilasi Tallinna loomaaeda, kus olid uue mängulise õppe rakenduse seppo.io abil ette valmistatud kaks saksa- ja inglisekeelset orienteerumismängu, üks 6. klassile ning teine 7. – 8. klassidele.

Noored pidid loomaaia läbi rändama, infostendidelt võõrkeelsetele küsimustele vastuseid otsima ja lahendama ka erinevaid loomingulisi ülesandeid. Seetõttu oli täiesti normaalne näha kuuendikke saksakeelset luuletust sisisemas, ise ussi kombel vääneldes või kuulda suuremaid võõrkeeles oma telefonidesse tekste salvestamas.

Osaliste positiivne tagasiside lubab loota, et nutiorienteerumisi tuleb ka edaspidi.

Suur tänu särasilmsetele õpilastele, osalenud klasside klassijuhatajatele ning mängude koostajatele Küllike Küttile ja Katre Merilaidile.